Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, February 8, 2011

~IBPGM~

salam..
nie pic2 yg patot aku upload dlm bln disember lepas..
tp disebbkan kelembabpan berukband aku nie,dan keterlupaan diriku maka x uploadla...
hahahhahaa..
mai kita layanzzz.....


kak rosmida yg mengantuk thp gaban...
padahal aku tabik je kat dia,caner dia leh focus 3jam dlm kelas tanpa rs mengantuk...


diskusi mengenai perlembagann..
aku jadi juri bidan terjun..
but i looiikkkkkeee...


dlm dewan..
hape tah nama dewan nie i lupe..
me n k.ros..


ok nie bkn kelas menanam ke hape,tp nk gambus balik tanah nie..
utk acara lompat jauh..
tp x sempat coz ujan...


me n toon..
she such a lovely gurl a also naive..




yg pakai tudung oren tu k.ros..
yg belakang tu k.lela..roommate aku..
dia mcm biskut..
suka ati je nk balik..
so tiap2 mlm aku jadik makhluk menumpang bilik k.ros n toon..


pengerusi majlis..
ckp je x ready sekali soklan yg diajukan,
berdarah hidung nk jawab!!!
diskusi..
k.lela,k.hanizah,k.kalsum n k.dewi..


i miss la dorang semua..
nie bln 3 nie naek kelas..
harap2 siap la assgmt aku..
nway thanks to jiha coz bagi aku pinjam segala nota2 dia...
ps : waaaarrggghhhhhhh....mau angkat mood bikin itu etbk....sgt malasss wwooooo!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...