Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, April 29, 2011

update....

salam...
lama giler x update blog aku nie..
cian dia tersisih...
hehehehe...
bkn apa aku super duper bz...

dari awal thn sampai april nie,mcm2 hal jadik..huhu...
memula nk cete pasal keje..
budak2 thn nie sgt la 'hyperactif'...
parents lak,hurm dah masuk bln april nie baru th la sape yg talam bermuka2...
nie nnt aku cete ye...

hubby dah balik pakistan..
g tgk family dia..
ayah hubby sakit..
sampai n3 nie di taip dah hampir sebln hubby kat cna..
bila balik?
ngaakkk tahu saye....
huhu...

pasal study lak..
assgmt bole thn banyak..
ada la 5..
4 dah siap..
lag 1 nie mmg aku nk mengamuk la..
pensyarah tu tulis kat kertas hantar pada 30 MEI,tup2 call nk 28 APRIL!!!
sgt amat la weehhh!!!
pastu apa lagik p merayu la kat dia,soh tangguh sampai 12 MEI,tp x dpt dorg kasi until 5MEI jer..
*bongekkkk...*
nie pala gah serabut berperang utk siapkan assgmt dia..
tah berapa la markah aku dpt nnt..huhu...

dah,tu je..
nnt aku up cete pasal parents muka talam tu ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...