Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, November 21, 2010

~Berita Gumbiraaaaa... lalalalallaa...~

salam..
ada berita gembira nk aku share..
tp bkn berita aku mengandung ye..
aku masih belum lagi mengandung...
masih mencuba dan terus mencuba..geeeeeeehhhhhh...

berita gembiranya,
alhamdullillah aku dpt gak lanjutkan pelajaran peringkat diploma..
atau pun Kursus Dalam Cuti(KDC) di IPGM Kampus Bahasa Melayu Lembah Pantai..
kelas aku akan mula esok,22hb November..
xdela kelas esok cuma pendaftaran...
kelas x tau bila coz jadual x dpt...

Tujuan KDC,
KDC ini diadakan utk memberi peluang cikgu2 Tabika KEMAS melanjutkan pelajaran peringkat Diploma..
dan ianya memakan masa 4thn..huhu..lama tu..

aku xde la berenti keje,keje masih berjalan seperti biasa..
cuma masa cuti je aku kene attnd kelas..
huhu..
aku happy sebenarnya,sbb KDC nie diperkenalkan pada thn 2004 or 2005 kalu x silap..
dan masa tu mmg berkobar2 aku nk masuk..
yelah,sape x nak kan,p belaja ditanggung penuh oleh pihak KEMAS..
sekali x dpt daa...
sbb x dpt kredit x cukup...
so frust giler2 la aku...
sampai la dorang semua dah grand..
n alhamdullillah rezeki masih berpihak pada aku..
bersyukur sgt..(^__^)

org yg paling happy of coz la my Hubby...
bg semangat tu dah tentu,ikut je kerenah biol aku..hahahhahaa...
thanks so much my jaanu...luv u...
my mommy pon sama..pesanan menggunung..thanks mommy...
n paling bes kawan2 la..
aku dah siap pack,cuma ada barang skit lagi..
aku hanya mendoakan semua berjalan dgn lancar..
dan sentiasa bersemangat..

p/s : will miss my jaanu very much....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...