Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, November 30, 2010

~hurfff~

salam..
huhu..ari nie dah masuk ari ke 10 aku kat IPGM Kampus Bahsa Melayu nie..
bes?
of coz.byk benda aku belaja kat cni..
pastu kenal ngan kawan2 baru...

course apa aku ambek?
hahahaha...
majornya pengajian Pra,aku ingt semata2 belaja pra je la kan,rupanya...
huhu...
segala course dorang ajar..
lukisan,sukan,sukan,dan sukan...
hahahahhahaa..
ok aku bkn la anti sukan,tp pemalas sgt ye..
menurut kata pensyarah aku,aku nie kategori spesis x cerdas..
lalalalalalalalala....
iye sy th en sy mmg x cerdas..hahahahhahaahhaaa...

aku stay asrama,malas nk berulang2...
sbb,hubbyku superduper bz kebelakangan nie..
n i miss him dam much!!!
:(

oh,pasal asrama.
aku stay kat tingkat 11.
ada lif la.tp,since dtg sampai la ari nie,dah 5 kali aku panjat tangga utk balik ke bilik..
sbb,LIF ROSAK!!!!!
sgt amat ye..
kalu tingkat 3 o 5 aku thn lagik..
tp nie 11 uolss...sampai2 je tingkat 11,mau jelir lidah aku sampai ke dagu..
nnt org ingt aku nie hantu mana tah..
huhu....

room mate aku sll balik
 so aku jadik la makhluk menumpang kat bilik mmber aku..
sian mmber aku tu..tp aku berterima kasih kat dorang sgt2..
thanks eton n k.ros... luv uolss...

p/s ; n3 nie aku buat dlm kelas PS..dpt pakai internet tp dorang blok FB..What D Frog toi!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...